Deník Blesk je nejprodávanější a nejčtenější celostátní titul v České republice. Celobarevné noviny přinášejí přehledné aktuální zpravodajství, zajímavost ... celý popis
Jednoduchá příprava všech druhů kávy stisknutím tlačítka. Perfektní espresso nebo caffè crema, mnoho rozmanitých druhů kávy z širokého sortimentu kapslí Tchibo. Funkce automatického vypínání. Moderní design v kompaktních rozměrech, šířka jen 12cm. Snadné čištění. Platí pro nové předplatitele. Dárek v hodnotě 1599 Kč zdarma.
Akce je omezena do vyprodání zásob.
Platí do 31. 1. 21.
Nastavte si vlastní předplatné
Naše cena:
360 Kč
Délka předplatného:
Zvolte dny pro doručování novin:
Pololetní předplatné: 150 čísel
Pondělí až Sobota
Naše cena:
2 083 Kč
Na stáncích:
2 207 Kč
Ušetříte:
6 %
Cafissimo Easy v hodnotě 1 599 Kč
Jednoduchá příprava všech druhů kávy stisknutím tlačítka. Perfektní espresso nebo caffè crema, mnoho rozmanitých druhů kávy z širokého sortimentu kapslí Tchibo. Funkce automatického vypínání. Moderní design v kompaktních rozměrech, šířka jen 12cm. Snadné čištění. Platí pro nové předplatitele. Dárek v hodnotě 1599 Kč zdarma.
Akce je omezena do vyprodání zásob.
Platí do 31. 12. 21.
Čtvrtletní předplatné: 75 čísel
Pondělí až Sobota
Naše cena:
1 042 Kč
Na stáncích:
1 104 Kč
Ušetříte:
6 %
Takový byl Karel Gott v hodnotě 349 Kč
Nesmrtelná legenda nejen československé a české pop-music, ale také kulturního a společenského života naší země obecně. Na této definici nic nemění ani zpráva, že Karel Gott zemřel. Odešel 1. října 2019 ve svém domě na pražské Bertramce, v klidu a míru, obklopen milovanou rodinou. Došlo k tomu krátce po oslavě jeho osmdesátých narozenin a poté, co prostřednictvím deníku Blesk oznámil, že bojuje s akutní leukémií. Karel Gott prožil plodný, umělecky a lidsky plný život, jaký by mu mohl leckdo závidět. Platí pro nové předplatitele. Dárek v hodnotě 349 Kč zdarma.
Akce je omezena do vyprodání zásob.
Platí do 31. 12. 21.
Čtvrtletní předplatné: 75 čísel
Pondělí až Sobota
Naše cena:
696 Kč
Na stáncích:
1 050 Kč
Ušetříte:
34 %
2+1 měsíc zdarma pro nové předplatitele
Akce pouze pro nové předplatitele. 3 měsíční předplatné za cenu 2 měsíců. 1 měsíc máte zdarma!
Akce je omezena do vyprodání zásob.
Jednoduchá příprava všech druhů kávy stisknutím tlačítka. Perfektní espresso nebo caffè crema, mnoho rozmanitých druhů kávy z širokého sortimentu kapslí Tchibo. Funkce automatického vypínání. Moderní design v kompaktních rozměrech, šířka jen 12cm. Snadné čištění. Platí pro nové předplatitele. Dárek v hodnotě 1599 Kč zdarma.
Akce je omezena do vyprodání zásob.
Páteční vydání deníku Blesk vychází s přílohou Blesk TV magazín za cenu 18 Kč.
Sobotní Blesk ve schránce ve stejný den
Sobotní vydání deníku Blesk je předplatitelům doručováno v den vydání, tedy v sobotu.
Regionální mutace Blesku
Blesk vychází ve čtrnácti krajských mutacích. Díky sofistikovanější distribuci, která respektuje hranice jednotlivých krajů, získají předplatitelé výtisk zaměřený právě na jejich region. Mutaci není třeba při objednávání předplatného vybírat, je zasílána automaticky dle místa bydliště, kam bude deník doručován.
Počty vydání uvedené u typů předplatného jsou orientační a mohou se měnit (např. státními svátky aj.).
Dárek k předplatnému
V případě, že je k předplatnému nabízen dárek, platí pro nové předplatitele do vyčerpání zásob na území ČR.
Předplatné se automaticky prodlužuje, pokud není písemně zrušeno.
Zrušení lze provést přímo u vydavatele anebo na emailu objednavky@magaziny.cz
Co je to elektronické předplatné? Objednaný časopis můžete číst ve svém mobilu, tabletu anebo počítači, a to i offline. Součástí elektronickeho předplatného není tištěná podoba časopisu.
Časopis po zaplacení zůstává ve vaší elektronické knihovně a můžete si jej kdykoli znovu přečíst.
Elektronické předplatné můžete také jednoduše darovat: Stačí v objednávce u doručovacích údajů zadat email obdarovaného a přístup k předplatnému bude aktivován pro tento email.
Aplikace pro e-předplatné jsou dostupné pro tyto zařízení: Zařízení se systémem iOS (off-line a on-line čtení) Zařízení se systémem Android (off-line a on-line čtení) Webový prohlížeč na PC (on-line přístup)
O novinách
Archiv vydání
Dárkový certifikát
Hodnocení
Kontaktujte redakci
O novinách Blesk
Deník Blesk je nejprodávanější a nejčtenější celostátní titul v České republice. Celobarevné noviny přinášejí přehledné aktuální zpravodajství, zajímavost a senzace z domova i ze světa, doplněné řadou fotografií a přehlednou infografikou. Velký důraz Blesk klade na obsáhlá servisní témata s praktickými radami a doporučeními. V pátečním vydání naleznete také magazín se spoustou zajímavého čtení a TV programem na celý týden. Poprvé v historii vychází Blesk nově také ve 14 regionálních mutacích. Deník Blesk vychází za cenu 14 Kč, páteční vydání s přílohou Blesk TV magazín vychází za cenu 18 Kč. Vychází od roku 1992.
Součástí pátečního Blesku je magazín s televizním programem Blesk Magazín. Návod na ušití roušky naleznete zde.
• Noviny jsou doručovány do 7:30 hodin ráno
• Sobotní vydání je doručováno o víkendu ve stejný den
• Regionální verze deníku přesně pro Váš region dle místa bydliště
Noviny Blesk se staly nejčtenějším a nejprodávanějším titulem v České republice. Vydává je vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s., které stojí také za titulem Aha! a časopisy ABC, Auto TIP, Reflex, Sport a dalšími. CZECH NEWS CENTER a.s. je v současné době nejsilnější mediální dům na českém trhu a oslovuje až šest miliónů čtenářů.
Předplatné novin vám zajistí pravidelný přísun informací. Spolu s každým číslem se k vám dostane aktuální zpravodajství a dozvíte se o zajímavostech a senzacích z domova i ze světa. Blesk je navíc doplněn řadou fotografií a přehlednou infografikou. Předplatné je ovšem plné i dalších témat. Blesk se zaměřuje na obsáhlá servisní témata, přichází s praktickými radami a doporučeními. Navíc oproti běžné ceně na stánku výrazně ušetříte.
První číslo těchto novin bylo vydáno už v roce 1992. Je proto na čase, abyste se i vy zařadili mezi pravidelné čtenáře. Noviny jako dárek můžete také věnovat, a to komukoliv se zájmem o aktuální zpravodajství a další zajímavosti. Samozřejmě nechybí ani možnost zakoupit si dárkový certifikát.
Hodnocení novin Blesk: 97%
Uživatelské komentáře
David Fochler, Magaziny.cz
07. 02. 18
Dobrý den, pane Konrády,
bohužel se mi nedaří dohledat Vaši objednávku. Pokud bylo předplatné objednáno na Magaziny.cz, prosím o číslo Vaší objednávky. V případě, že jste předplatné objednával jinde, obraťte se, prosím, na místo, kde bylo předplatné objednáváno nebo na distributora. Deník Blesk je doručován od pondělí do soboty ve stejný den, Nedělní Blesk je doručován v pondělí, jelikož v neděli se noviny neroznášejí, pouze pracovní dny včetně soboty. Děkuji za pochopení.
Konrády Marián (anonym)
06. 02. 18
Dobrý den, mám zaplaceno od 1.1.2018 dodávání Nedělního Blesku + Blesk Křížovky, ale prozatím mi bylo dodáno jen jedno číslo a to až v pondělí.
Žádám o zrušení kupní smlovy a vrácení peněz.
Marián Konrády
Lesní čtvrť II. 3471
76001 Zlín
David Fochler, Magaziny.cz
30. 01. 18
Dobrý den, paní Kozáková,
Vaši reklamaci jsme úspěšně přijali také na e-mailu, kde jsme Vám odpověděli a reklamaci vyřídili. Omlouváme se Vám za vzniklou situaci. Od Nového roku doručuje noviny místo České pošty společnost PNS, resp. doručovatelé společnosti Mediaservis. Změna přináší na některých místech v ČR dočasné potíže. Chybějící výtisky Vám budou kompenzovány prodloužením předplatného nebo vrácením částky. Situace by se již měla postupně zlepšovat a jakmile dojde k odstranění počátečních komplikací, budou Vám noviny opět v pořádku doručovány k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Kozáková (anonym)
30. 01. 18
Dobrý den, Objednávám předplatné již několik let, a není poprvé co řeším stížnost na doručení BLESK novin. Ale letos byli naposled dodány 2.1.2018, od té doby ani jeden výtisk. Žádám o prošetření a provedení okamžité nápravy
Alena Křivková
Brozany 49
533 52
David Fochler, Magaziny.cz
29. 01. 18
Vážení předplatitelé, deníky jsou od Nového roku distribuovány společností PNS, resp. Mediaservis. Pokud jste již dlouholetými předplatiteli a nebylo Vaše předplatné objednáváno na Magaziny.cz, nejsme kompetentní pro vyřízení Vaší reklamace. Prosím, zde naleznete naše vyjádření https://www.magaziny.cz/novinka/vyjadreni-aktualni-problemy-s-dorucovanim-novin/. Vaše reklamace je nutné směrovat na zákaznickou linku vydavatele nebo distributora. Vydavatel zajistí kompenzaci chybějících výtisků a věříme, že se novému doručovateli podaří počáteční potíže co nejdříve odstranit. Děkujeme za porozumění.
Miloslav Havlík (anonym)
26. 01. 18
Mám také stejné problémy jako předcházející čtenáři žádám o nápravu.
Havlík Miloslav, Mlatecká 20, 32321 PLzeŇ
Miloslav Havlík (anonym)
26. 01. 18
Mám stejné zkušenosti (negativní) jako předcházející čtenáři a nemám nikde dovoláni
Jana Frýdlová (anonym)
13. 01. 18
Dobrý den.Několik let odebírám sobotní Blesk.Poslední dvě soboty mi výtisk nebyl doručen.Není to poprvé.Na můj reklamační e-mail nebylo odpovězeno.žádám o finanční vyrovnání a odhlášení z odběru tisku.
Jana Frýdlová
K Lipám 292/28
Praha 9
19000
Martin Pavlíček, Magaziny.cz
03. 01. 18
Dobrý den, pane Klbíku,
mrzí nás vzniklá situace. V systému vidím, že je objednávka správně zavedena a začátek doručování nastaven na 2.1. 2018.
Ohledně reklamace vydání, které nedorazilo, se prosím obraťte přímo na distribuci na kontaktech:
+420 800 300 302, predplatne.cnc@cpost.cz
Děkuji za pochopení.
Patrik Klbik
03. 01. 18
Dobrý den,
dne 18. 12. 2017 jsem si zaplatil předplatné Blesku od 02. 01 2018 do 31. 03. 2018. Dnes 02. 01 mi měl přijít ráno na 7:30 Blesk a nestalo se tak. Prosím, o vyjádření, proč Blesk nedorazil, v opačném případě budu požadovat o navrácení peněz a budu to řešit jiným způsobem.
Psal jsem dva emaily redakci i poště a žádná odpověd!
Patrik
David Fochler, Magaziny.cz
08. 03. 17
Dobrý den, pane Josefíku,
omlouváme se, pokud neregistrujete doručení Blesku ze dne 6.-7.3.2017. Reklamace byla úspěšně předána distribuční společnosti Česká pošta, která zajišťuje doručování deníku. K dispozici je také zákaznická linka pro předplatitele zdarma, kterou naleznete v potvrzení objednávky nebo můžete reklamaci směrovat také přímo na nás. Pro okamžité řešení reklamace se můžete obrátit také na telefonní linku 800 300 302. Distributor Vaši reklamaci během brzkých dnů vyřídí k Vaší spokojenosti. Zjistí příčinu výpadku, zajistí prodloužení předplatného o příslušný počet výtisků a opětovné řádné doručování nových čísel.
Děkuji.
Martin Josefík
07. 03. 17
Dobrý večer,
mám předplaceno už 14 dní doručování novin BLESK a po 14 dnech už mi Česká pošta dva dny po sobě nic nedoručila!Psal jsem reklamační e-mail na předplatné,Čes.poště i redakci BLESKU a žádná odpověď.Nikdo nic neřeší...to je ale panečku "pořádek"!Zajímalo by mě jak to bude dál a kdo mi vrátí peníze?To si vážně může dovolit jen Česká pošta.Už NIKDY!
David Fochler, Magaziny.cz
22. 01. 17
Dobrý den, pane Šafaříku,
reklamaci prosím směrujte buď na e-mail objednavky@magaziny.cz nebo na zákaznickou linku níže. Nezapomeňte uvést přesný popis Vaší reklamace, aby mohla být následně vyřízena k Vaší spokojenosti.
Zákaznická linka zdarma:
Česká pošta, s.p.
telefon: 800 300 302; e-mail: predplatne.cnc@cpost.cz
Děkuji.
Ing.Pavel Šafařík (anonym)
20. 01. 17
Vážení objednali jsme si denní doručování časopisu BLESK. Když jsme si zvykli na providelné čtení časopisu, tak přestala služba doručování prostřednictvím České pošty fungovat. Denně volám na reklamace a nakonec jsem dnes od pracovníka Petra Pavlíka dostal informaci, abych si zavolal na příslušnou poštu, že on nemůže nic dělat.
Nebylo by lepší, aby tuto službu zajišťovala jiný podnik, který služby plní. Ta neschopnost České pošty je děsná. Při doručování MF Dnes jsme podobnou zkušenost za několik let neměli.
Žádám o přešetření mé stížnosti a o provedení nápravy.
Ing.Pavel Šafařík
Hlaváčova 1160/10
Praha 8
Uživatelské komentáře
bohužel se mi nedaří dohledat Vaši objednávku. Pokud bylo předplatné objednáno na Magaziny.cz, prosím o číslo Vaší objednávky. V případě, že jste předplatné objednával jinde, obraťte se, prosím, na místo, kde bylo předplatné objednáváno nebo na distributora. Deník Blesk je doručován od pondělí do soboty ve stejný den, Nedělní Blesk je doručován v pondělí, jelikož v neděli se noviny neroznášejí, pouze pracovní dny včetně soboty. Děkuji za pochopení.
Žádám o zrušení kupní smlovy a vrácení peněz.
Marián Konrády
Lesní čtvrť II. 3471
76001 Zlín
Vaši reklamaci jsme úspěšně přijali také na e-mailu, kde jsme Vám odpověděli a reklamaci vyřídili. Omlouváme se Vám za vzniklou situaci. Od Nového roku doručuje noviny místo České pošty společnost PNS, resp. doručovatelé společnosti Mediaservis. Změna přináší na některých místech v ČR dočasné potíže. Chybějící výtisky Vám budou kompenzovány prodloužením předplatného nebo vrácením částky. Situace by se již měla postupně zlepšovat a jakmile dojde k odstranění počátečních komplikací, budou Vám noviny opět v pořádku doručovány k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Alena Křivková
Brozany 49
533 52
Havlík Miloslav, Mlatecká 20, 32321 PLzeŇ
Jana Frýdlová
K Lipám 292/28
Praha 9
19000
mrzí nás vzniklá situace. V systému vidím, že je objednávka správně zavedena a začátek doručování nastaven na 2.1. 2018.
Ohledně reklamace vydání, které nedorazilo, se prosím obraťte přímo na distribuci na kontaktech:
+420 800 300 302, predplatne.cnc@cpost.cz
Děkuji za pochopení.
dne 18. 12. 2017 jsem si zaplatil předplatné Blesku od 02. 01 2018 do 31. 03. 2018. Dnes 02. 01 mi měl přijít ráno na 7:30 Blesk a nestalo se tak. Prosím, o vyjádření, proč Blesk nedorazil, v opačném případě budu požadovat o navrácení peněz a budu to řešit jiným způsobem.
Psal jsem dva emaily redakci i poště a žádná odpověd!
Patrik
omlouváme se, pokud neregistrujete doručení Blesku ze dne 6.-7.3.2017. Reklamace byla úspěšně předána distribuční společnosti Česká pošta, která zajišťuje doručování deníku. K dispozici je také zákaznická linka pro předplatitele zdarma, kterou naleznete v potvrzení objednávky nebo můžete reklamaci směrovat také přímo na nás. Pro okamžité řešení reklamace se můžete obrátit také na telefonní linku 800 300 302. Distributor Vaši reklamaci během brzkých dnů vyřídí k Vaší spokojenosti. Zjistí příčinu výpadku, zajistí prodloužení předplatného o příslušný počet výtisků a opětovné řádné doručování nových čísel.
Děkuji.
mám předplaceno už 14 dní doručování novin BLESK a po 14 dnech už mi Česká pošta dva dny po sobě nic nedoručila!Psal jsem reklamační e-mail na předplatné,Čes.poště i redakci BLESKU a žádná odpověď.Nikdo nic neřeší...to je ale panečku "pořádek"!Zajímalo by mě jak to bude dál a kdo mi vrátí peníze?To si vážně může dovolit jen Česká pošta.Už NIKDY!
reklamaci prosím směrujte buď na e-mail objednavky@magaziny.cz nebo na zákaznickou linku níže. Nezapomeňte uvést přesný popis Vaší reklamace, aby mohla být následně vyřízena k Vaší spokojenosti.
Zákaznická linka zdarma:
Česká pošta, s.p.
telefon: 800 300 302; e-mail: predplatne.cnc@cpost.cz
Děkuji.
Nebylo by lepší, aby tuto službu zajišťovala jiný podnik, který služby plní. Ta neschopnost České pošty je děsná. Při doručování MF Dnes jsme podobnou zkušenost za několik let neměli.
Žádám o přešetření mé stížnosti a o provedení nápravy.
Ing.Pavel Šafařík
Hlaváčova 1160/10
Praha 8